torsdag 18 oktober 2012

Hemma igen:)

Stockholm vart lika bra som jag trott.Ditt plan från Dubai landade samma tid som mitt tåg avgick.Du mötte mig på perrongen slapp jag gå vilse.Vi gick till hotellet genom Stockholm,jag ville inte åka taxi:)Efter ha känt dig 3 månader nu slutar jag aldrig förvånas över din vänlighet,din ödmjukhet.Den slösar du med:)Du känns som min tvilling själ fastän vi egentligen är såå olika passar vi såå bra.Vi tänker lika delar allt,känner varann bra på djupet nu.
Vi va på fin resturang verkligen,jag hade nöjt med korv på ikea typ:)
Fint hotell lyx:)Vi skippade bion jag ville se Bonde Söker Fru å självklart ville du som jag:)
Vet inte var vår resa slutar,När jag är nere lyfter du mig till de bättre:)Du förstår mig som fåå.Finns någon som med förstår mig bra alltid å de är du min fina vän Anders:)
Kanske blir bra med semester å perspektiv:)Vet jag saknar dig såå,vårt möte i.g va annorlunda kände vi båda,orden behövs inte vi förstår varann ändå.Du får mig skratta såå jag får ont i magen,samtidigt som vi kan dela vad vi tycker å vara allvarliga.Du repekterar,åh du är en riktig gentleman.
Såå de va tungt lämna dig i dag,men jag kmr hem å delar mina minnen med dig:)
De säger att man vet när känslan är rätt i dig har jag funnit den....Du saknas mig,du fyller mitt liv åh som de känns nu vill inte vara utan dig....Men som du säger vi andas,andas å biter ihop,Såå är det.
Lite packning nu Thailand here we Come:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar