tisdag 16 oktober 2012

Mycket i dag:)

Thailand,separationsångest,förväntningar,skratt, ja behöver jag säga mer....
Dagen började iaf att jag tog mig i väg å solade lite,ja de va inte i.g:)Sen blev de kaffe hos min fina Linda:)Mysigt hoppas din rygg blir bättre snart !Hem å ut med Kipper,lite fix jaaa är lugn inför Thailand känns overkligt på nå vis.Hanna har jag oxå lunchat med:)Lite separations ångest har jag vet tjejerna klarar sig men ändå:)Handlat åt de i dag el jag å Hanna:)Emmy har skrivit tvätt schema:)Får se hur länge de håller jaa deras Pappa finns ju bara 5 minuter bort.De är stora mina tjejer,men Hanna kmr nog ringe varje dag såå jag klarar mig.
Sen i stallet fina Chippie å Emmy va ute på ridtur:)Mm på Torsdag kmr de en å kollar från Uppsala de är blandade känslor,men jag får iaf ett besked,eller vi får såå man vet.
Känns mycket nu men snart är måstena ett minne blott i 2 härliga veckor.Hej då Sverige,Välkommen Thailand:)
Å i.m åker jag till Stockholm behöver de,landa lite,blir Kina Mat å bio hem åter Torsdag,precis vad jag behöver nu inför resan:)
Ja en vanlig dag helt enkelt:)
Varav bloggen faktiskt heter Mitt liv å dess vardag:):)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar