söndag 14 oktober 2012

Sista helgdagen gjord på ett tag:)

Sååå va det nu då:)Återstår 2 dagar sen ni:)Kanske jag ska börja fundera på packning:)Vad barnen behöver,joo jag vet de har en Pappa men de vill ju gärna reda sig själva:)
Jag får göra check lista,check,check,check:)Pengar,pass å prit hehe nää då!
Känns overkligt ännu men ska bli underbart skönt att åter besöka ett land som jag verkligen Älskar!
Tid att ladda batterier,bara vara Mallan,sol å bad.Fundera på livet lite.Eller jag vet jag ska ta en dag i taget å inte fundera såå mycket,på nått som jag faktiskt gör emellan åt.Sen får nått mig som lyfter min dag å jag vet jag lever i verkligheten här å nu.Livet är i dag å inte i.m.Besluten mina oavsett vad jag väljer.....Lite tid ifrån verkligheten gör mig gott.
Se om jag hittar insperationen att skriva sen:)Hade tänkt såå iaf mitt höst/vinter projekt.Tack mamma för du tror på mig:)Alltid!
Dags att dra på en film här såå man blir lite trött kanske.En rätt rörig kväll på jobbet men dock bra.Ibland är sanningen närmre än man tror.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar