lördag 13 oktober 2012

En vecka kvar nu:)

Varför går vissa saker såå fort då andra går såå sakta:(Känns längesedan vi bokade Thailand nu.Denna tiden nästa Lördag sitter vi på planet till Bangkok rätt häftigt!Från kyla ner till värmen:)Ska nog börja packa lite smått i veckan:)
Tack alla för i.g va trevlans:)
I dag har de varit segt bara.Lång sovmorgon vaknade av att husse kom med Kipper:)Sen blev de faktiskt långpromenad med Kipper.Åh nu på kvällen har vi släppt in hästar.
Bokat tåg biljetter med,jag ensam på tåget till Stockholm jösses men kmr gå bra:)Middag,film å hotell känns som ett helt sjukt lyx:)
Har såå otroligt mycket fina människor i mitt liv nu,gör mig lycklig riktigt lycklig!Människor som bara låter mig vara jag,som inte dömer bara finns å är toppen:)Älskar alla mina vänner såå enormt mycket!
Fin forsatt Lördag kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar