onsdag 10 oktober 2012

En dag med ruljans:)

Såå har de varit:)Uppe tidigt kaffe ett måste sen körde jag tjejer som va sena till skolan.Sedan stallet å sen ut med Prinsen:)
Hem fixa lite å f.m va jag hos Sara å lilla tröttmössan Elicia:)De växer fortare än man tror.
Hem å skulle ta lite vilo läge blev flera timmar:(jaja behövde väl de kan jag tro.El not tycker jag sovit rätt bra den sista veckan.
Thailand närmar sig med stormsteg allt går enligt planering:)ja har dock ej fixat att se över packningen men de är luuugnt!De viktigaste är ordnat!Beställde mitt Thai nr i dag:)Härliga Holiday Phone.Kmr göra såå jag har även internet i mobilen:)Men då jag kom på mig själv att min Ajpååån är operatör låst får jag fixa det i.m i Västerås såå jag kan ha mitt kontant kort i:)Jaa såå smidigt det blir då:)14 dagars semester ja känns skönt.
Kipper ska få bo med tjejerna:)Blir bäst såå där han e van.Å Emmy vill bo med syrran får väl se då,exet finns ju nära om de är nå.De reder sig nog.
Nästa vecka några dagars jobb,utvecklingssamtal i skolan,packa ja glömt nå.Se över allt mina damer behöver jag har koll tror jag:)Kanske någon annan har annars:)
I dag har iaf min tvilling själ ser dig såå farit till Köpenhamn.Under vår korta bekantskap har du hunnit med Usa,London å nästa vecka åker du till Dubai:(Du har mycket i jobbet tur du delar ditt jobb med mig.Fick ju se din presentation från London,jag fattade inte såå mycket men antog den va bra.Du finns alla dagar,du förstår å har en omtanke till max,som jag känt dig hela livet.med tanke på ditt jobb såå tar du dig tid å prioriterar såånt gillas:)Är glad du finns i mitt liv en ljusglimt,ett ord,en tanke vi tänker rätt lika.Rätt knepigt...Du förstår mig fastän vi inte pratar! i dig hittar jag ett inre lugn.Glad såå länge du finns men tror nog du stannar ett tag....
Nog om de sista jouren nu iaf innan semestern å jobb Söndag sista helgdagen ja jag längtar nu med all rätt!Sooofia börjar sin första utlandsresa med Thailand rätt coolt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar