söndag 7 oktober 2012

Cancer borde ej få finnas....

Så mycket konstiga sjukdomar de finns men de är ändå en sjukdom de forskat i såå länge ändå finns inge bot:(De är hemskt en sjukdom som man totalt inte rår på.Människor som inte levt klart som har såå mycket kvar att ge ska inte få försvinna:(De är orättvist...Men jag ser det som att de är väl ett öde något vi totalt inte styr över!Hur kan de annars vara möjligt att gå vidare...Har tänkt på mina fina vän Vicky i dag som förlorade sin vän i.g i just den obotliga sjukdomen cancer....Jag vet hur de känns Vicky...Man blir stark med tiden även om de känns som hjärtat ska slitas ut...Jag vet,har haft det tufft sen Annie dog men kan hantera de bättre nu:)De går verkligen i perioder å då de är som tyngst får man vara ledsen å gråta,livet är orättvist!Finns här om de är nå du vet:)
Annars haft en bra jobbhelg som allltid:)
Jobba,sova å äta:)
Åh längtar gör jag varje dag,efter massa saker:)Något väldigt speciellt med dåå,som gör mig lite frustrerad,glad,lycklig å ledsen...Gahhhh känslomänniska för inget nej jag tror inte de va:)
Fin kväll alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar