måndag 1 oktober 2012

Ålands Hav:)

Blev en bra kryss som alltid:)Bra med en båt man hittar på,man vet vart maten är bra,man känner igen personalen å man kryzzar vant emellan hyllorna i tax free yes:)Vi gjorde som vi bestämde,vi tog en sväng på 5 an å körde lite bugg jösses de svängde:)Vi höll nog i gång iaf till strax ef 03,00:)Då blev de räkmacka med Ewa i samförstånd för att sedan sooooova:)
Man kmr varann såå nära då man kryssar å får umgås såå länge kan jag tycka.En kryssning med många skratt å känslo prat....Sånt behövs livet är inte bara glitter å glamor.
Nu blir det jobbhelger fram till Thailand som vi ser fram emot få ladda batterierna:)
Sen att jag kmr sakna mina här hemma är en annan sak.
Emmy va nöjd med sin födelsedag med de är skönt:)
Har varit en lång stillsam dag i dag men vi har varit till lilla fina Elicia som bara soooov.
I.m är ledighetns sista dag,bär av till Västerås med Emmy som ska få sin tandställning nu.Hoppas få med Hanna med såå vi kan umgås lite jag å tjejerna:)
Nu ska jag bädda ner mig på soffan jag fryyyyser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar