fredag 28 september 2012

Fortsätter myser:)

Ibland känns ju saker hopplösa då gäller det hitta det där fina må bra sakerna i livet.Precis vad jag just gjort.Jag vågar å jag vill å gör som jag behagar:)Ja mina val ingen annans skönt känna såå.
Jag trampar ingen på tårna jag är jag:)Mina val å beslut.
Haft en kanon dag,massa sömn i natt behövdes för att få allt på plats:)
Västerås i dag med Hanna å Soffan,nu har vi handlat till lilla fina Elicia med:)
I kväll ska vi nog värma upp lite inför kryssningen som känns att den kmr bli kanon med ett glatt gäng:)Åh Ewwwwa ska ju med såå nu gäller de hålla i gång:)
Många må bra saker i livet får mig på topp.
Å i.m fyller min älskade unge 14 år,Ursäkta vart tog åren vägen.....Tonåring the luxe:)Bara hänga med tur man är ung i sinnet:)
Ha en fin Fredag kväll alla:)
Puss å Kram å er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar