torsdag 27 september 2012

Dåligt med sömn:(

Har präglat min dag.Undrar hur jag ens stått på benen i dag men jag fixade dagen ändå.Men den har varit lång.Man går in i en andra andning på nå vis då löser de sig.
Har egentligen massa att skriva men bespar mig.Har iaf fått massa insperation till min bok såå snart är det nog dags,en resa tillbaka i tiden blir som terapi för själen.
Tror att de är såå bakom många ytor vilar hemligheter man inte hade en aning om....Alla hanterar vi livsöden olika.Vilket är bra.Att rannsaka sig själv,tillåta sig må både bra å dåligt gör en själ gott.
Man kan inte dela allt men de man kan stå för de man delar tycker jag, man ska om man har orken...
För tillfället har jag bestämt mig för att må bra:)Allt som inte dödar stärker,jag fixar detta nu,minsta medgång i livet ska inte få mig på fall,man lär av sina misstag,för om man aldrig gör några hur ska man då bli viiiis....
Mitt sinne mår bra å min själ å oavsett vad jag får ta i livet nu sååå tar jag det sååå jäkla skönt känna såå:)
Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar