onsdag 12 september 2012

Onsdag å halva veckan har gått!

Ja veckorna går fort.Haft en bra dag.Började den med att släppa ut hästarna,kmr sakna stallet på gott å ont!
Sen blev de promenad med fina Desse:)
Hemma å stöka lite skulle ha träffat Sara bara två veckor kvar nu till b.f spännande men hon fick åka till Västerås men de var falsk alarm...Ja men snart sååå:)
Sen skulle jag läsa lite somna å sov länge,jag e trött visst är de härligt jobba mycket kvällar men de tar på orken med.
Hann med fika å lite skvaller hos min fina Ewa-Lena ja vänner de är en stor del av livet.Har många av er nu som vill mig väl vilket är bra.Jag mår väldigt bra,stark å vet vad jag vill.Längtar till Fredag då jag valt bort Kräftskiva å i stället ska vara hemma å Fredags mysa:)Något jag saknat....
Man måste få perspektiv på saker i livet för att förstå att vissa saker är.
Thats life.
Å för övrigt skickar jag massa krya på dig kramar till dig Soffan hoppas du e piggare snart.
Fin kväll till er alla:)Ta chanser i livet,vänta inte för länge såå ni vaknar en dag å det är försent....
Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar