onsdag 19 september 2012

Energi givande dag:)

Startade jag med att vakna tidigt för att sedan somna om,men dock bara lite då.
Tog en promenad med min fyrbenta älskling:)Sedan tog jag kors i taket även en promenad till Emlan å Nobis.Ritva va där då jag kom,Nova va såå glad.Åh sen va jag ju tvungen att låna denna lilla skatt,som föll i gråt:(Hon har förvisso varit sjuk men de är andra gången de händer lite blyg kanske...Tur de är övergående.
Väl hemma kom regnet såg la mig å läste en stund.En rätt knepig bok man får läsa å fundera ett tag:)
Blev sedan kaffe hos Exet så jag hade chansen träffa barnen en stund, som va på rätt gott humör i dag:)De går upp å det går ner vill jag lova.Tur det med är övergående.Tack snälla ni för att ni sover hemma i dag å håller Kipper å Pontus sällskap då jag jobbar:)
För övrigt en bra jobb kväll med som alltid.'
I,m bitti blir det morgonpromenad med Sandra å vovvarna:)Sen kmr Mamma en sväng:)Å i.m kmr min sambo Soooofia:)Vi ska till Lena å hälsa på Islandshästarna för att sedan landa i.m kväll i soffan med film:)Härligt ladda batterier inför en jobb helg:)
Vill dagarna ska gå fort nu å vet ni i.m är det 1 månad kvar till Thailand:)Jösses nu går det undan)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar