måndag 17 september 2012

Livets upp å ner gångar!

Tror vi alla drabbas av det.Man är såå många saker på en gång.Man är nog för snäll ibland med för man vill alla människor såå väl.I dag fick jag dock tampas med mitt liv som Mamma till tonåringar ggr 2!De är en vardag man blir rejält påmind om ibland.Man lär vara stark,envis å satan aldrig ge sig.Åh man lär som föräldrar ggr 2 sammarbeta de är viktigt.Rätt irriterad åkte jag till jobbet.
Väl där blev jag rejält påmind om öden,vilka människor de finns,de tar sig upp från ingenstans.Faller igen men många hittar tillbaka.De kämpar väl,de kallas livsöden.Å vart hittar man styrkan.Med den kunskapen för i dag såå vet jag såå mycket mera.Tid allt har sin tid.Så underbart lyckligt lottad med fina männiksor i mitt liv som finns å förstår mig.En rätt ny bekantskap med,någon som finns å frågar,bryr sig å har omtanke jag blir imponerad.Jag har svårt lita på människor efter kort tid men med dig känner jag mig rätt trygg,konstigt men sant såå är det.Man ska lära sig med att man ska inte lita på vem som.En tillit vinner man inte över en natt.Alla människor mår olika,många saker tar olika tid att läka sååå är det.Åh jag förstår dig Herr A:)Alla dagar å du är en sådan fin människa som jag alltid tror kmr finnas vilket jag är enormt glad för.
Rätt tom på ord för i kväll har jag nu landat hemma.
Å döm om min förvåning då jag får ett mess av någon jag inte trodde skulle höra av sig mera....Man ska inte ha saker ogjorda en dag inser även du det....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar