söndag 9 september 2012

Söndag å jobbhelg slut!

Vissa saker har ett slut medans andra har en början.Så är det väl.Likaså som att vissa saker som är såå fel kan bli såå rätt.Handlar det inte om att vågra tro,på det du tror på.Vad vill du,våga vinn.Gör saker som du vill visst kan folk tycka men jag anser ju att varje individ styr sitt eget skepp,vissa törs bara ta ut svängarna mer.
Träffade en gammal bekantskap i Dag Stefan Magnusson:)Han räddade min dag nya sladdar till Fåånen då Pontus gärna har de till frukost,lunch och middag!Vi pratade lite om relationer,singel livet å hur svårt de är att träffa någon som passar in.Kraven blir högre,man blir kräsen vet vad man vill.Å just kom vi in på att alla pratar om alla vem som gjort vad....Men där håller jag med dig Stefan,de som varit har varit....Alla människor är väl värda en chans.Jag tror med rätt person blir de mesta komplett.Åh vem har egentligen rätt att döma innan man ens prövat.
Hmm tål tänkas på.
Jobb helgen är över älskar mitt jobb även om de känns som man bor där varannan helg.Men jag laddar mina energier där.
Stallmöte check med såå nu kan du komma härliga höst se vad du har med dig.
Goo natt alla fina där ute.
Våga vinn pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar