måndag 24 september 2012

Elicia vilken juvel:)

Ja dagen började bra:)Jag som ska ta en lång sovmorgon för att orka jobba i natt.Men Hanna skulle ju till Sara å klart jag va tvungen följa med.Va liten hon va att man glömmer åhh såå gott de luktarJa er väntan är slut nu är ni föräldrar å vet det kmr gå såå bra.Ja min tid för små barn är över tur man kan ha några att få hälsa på ibland.Nu har jag juh Elicia å Nova lycka:)
Sen hem å försöka få lite sömn inför nattskiftet.Ingen jour i natt här ska jobbas vaken....åh de är jag knappt bygd för men funkar emellan åt!
La mig somna å vakna av värsta mardrömmen sen va det slut sovet:(Jag vet en sak iaf inte lämna nå glas el drinkar oövervakade i Thailand!Kanske resfebern som smyger sig sakta på vad vet jag.
Hade med Hanna i stallet på kvällen nu:)Åh en glad Chippie kom emot oss i full galopp,gör mig ont hon ska flytta.Men inget klart ännu.Ett bra hem är viktigt annars får hon ej lämna oss.Finaste Chippan du ger ro i själen du:)Ja livet blir inte alltid som man tänkt sig.
Annars då är det bara bra man ska inte fundera såå mycket,vilket jag e enormt bra på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar