onsdag 5 september 2012

Jobba fackligt:)

Ja ni en bra dag:)Började den i stallet å släppte ut ett gäng glada hästar:)Å fast jag somnade sent i.g så va de rätt lugnt med att komma upp:)
Ja ni sen blev de fika med fina Emlan,Ritva å Natta å min egen goding Nova:)Ja vad hon snacka i dag hela tiden go pralinen där.Vilken förmån i livet att ha en sån goding i släkten:)Gillas massor!
Sen blev det möte första personal mötet efter sommaren...Massa tjatter japp,sen kom punkten jag verkligen hoppades vi skulle skippa p.g.a tidsbrist:)Men nej nu såå ska Mallan börja jobba fackligt:)Ja någon lär ju ta tag i det å eftersom jag inte har svårt att säga vad jag tycker såå vart väl jag den då:)Ja kan bli kul jag prövar.Lite utbildningar å möten kmr bli bra.Många järn i elden som alltid ja men de gillas ju:)
Nu har jag jobbat klart för i afton å Sofia ville komma sova:)Såå här blir det Onsdags mys i massor.
Kram på er:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar