tisdag 4 september 2012

Dansa å Pausa:)

Yes mina vänner är nog de Mallan behöver i sitt liv nu.Har haft en bra helg som alltid,bara en sak jag riktigt ångrar....Jag vet du förstår förlåt R.H,tur du känner mig för väl för att lägga nå energi på det...
Ja då annars är väl livet som vanligt vissa dagar funderar man mera än andra thats life:)
Jag vet iaf vad jag vill sen hur andra vill å val man gör är ju inte riiktigt min huvudvärk.Har saker jag längtar till...Jobbhelg i helgen ser jag fram emot vi ska ladda på batterier lite nu jag å Soooofia kan vara bra för att åter igen ta kontrollen över sitt liv.
Å i.m ska jag träffa min fina Emlan å lilla Nobis:)Ser jag fram emot.En mys f.m sen blir de Personal möte då ska de ventileras för att sedan jobbas kväll:)Mycket kvällar blir det men jag gillar de.Sommaren är slut å hösten kmr med längtan å förväntan.
Å tusen tack Robin för du fixade min dator hösten är räddad å projekt livstid å min bok kan påbörjas:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar