torsdag 20 september 2012

Mamma Jag Älskar dig:)

Du gjorde min dag:)Tack för det.I dag fick vi tid att prata å hela du sken:)Så glad för er skull.Kmr bli såå bra.Från 1/3 2013 då påbörjas flytten hit.Äntligen som jag väntat på å få dig nära.Med tanke på att vi kan prata om de mesta såå blir det skönt få dig närmre:)
Annars har jag hunnit med att gått med Sandra,träffat Ewa å umgåtts med Sofia å träffat båda barnen.
Man kan nog inte begära såå mycket mera i dag:)
Dagen har varit såå komplett!
Fredag i.m å jobbhelg stundas.Blir skönt!
Vill dagarna ska fort då jag har saker,å möten att se fram emot:)Ja man kan inte få allt men jag har ro i mitt sinne å det räcker långt,trygga människor i mitt liv:)Ärlighet varar längst Jäähej för det:)
Åh tack Karin för du förstår mig om ja du vet vad:)Magkänslan hade både rätt å fel älskar dig iaf alltid:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar