tisdag 18 september 2012

Blandad dag med ett bra slut:)

Ja så har de varit.Började dagen med lite skvaller md Ritva på Kaka trevlans som alltid.Skönt vi håller stadig kontakt.Men tycker jag e duktig på de med alla mina vänner å de med mig.
Lyckan i dag va nog att Mamma å Lasse köpt hus i Sverige:)Papper skrivna i dag.Grattis till er förstår de va bra då ni va med å buda å vann:)Nu får jag er äntligen närmre.Nu har du bott över 20 år i Norge tycker det är hög tid du flyttar hem nu.Vill ha dig närmre du blir ju äldre å då vill jag finnas nära till hands.Åh du vet Mamma även om jag blir sur ibland såå älskar jag dig allid å jämt du vet det!Du är ju min bästa glad för jag kan dela allt med dig ska du veta:)
Hanna hos sin Pappa även i natt behöver andrum från mig såå jag e alena hemma.
Gick en lång härlig kvällspromenad då jag kom hem behövdes.
När man tycker man har livet i kontroll som man vill kmr nått man inte alls väntat på...Men är väl såå man ska aldrig ha saker ogjorda kan jag tro.
Nått gjorde mig super duper glad samtidigt i dag som jag undrar vrf JUST NU!Vi har en deal nu vet du håller vad du lovar jag med tro mig.Jag fick rätt man ska inte ha saker ogjorda,vissa saker i livet lär fullföljas sen vad som blir de återstår...Gör oss gott iaf det vet jag:)På gott å ont kan jag tro men de tar vi:)
Annars då mår prima livet är stabilt med många glädje ämnen just nu:)Livets väg är aldrig rak bara följa den å se vart den slutar....Å hösten du välkomnas mössan får vara på gillas å du Soooofia du saknas mig:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar