torsdag 13 september 2012

Ledighet:)

Du kom som en vind tack vad jag har saknat dig:)När man jobbar såå intensivt behövs ledigheten:)Även fast jag har världens bästa jobb sååå behövs den.Tid att bara vara å göra de man tycker el inget alls!Jag har ägnat dagen åt att städa å jag nog gillar jag min lägenhet för den är äldre,men i dag vart jag sne,jäkla skit väggar,skulle byta gardiner dåå väggfästet släppte:(Å jag som älskar super lim men inte fan hjälpte de mig i dag not!
Skulle fått fina Linda på besök i dag men hennes rygg svek:(Ogillas gumman tänker på dig.
Blev lite kärleksdrama film alltså under f.m sen kom barnen sen va de slut på friden:)
Varit en intensiv vecka ska bli skönt landa i soffan i.m:)Jag har fått valt film,godis å även vin:)Men kunde inga bra sorter såå överlät de till dig.Ser fram emot morgondag tjejerna hos sin Pappa å även Kipper han tar jag hem på Lördag:)Alltså en soft Fredag såå får vi se vad Lördagen ger:)Ledigheten du välkomnas mig.
Nu kom hon Soooofia sååå ha en fin kväll alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar