tisdag 11 september 2012

Finaste Donnan:)

Vad vi älskar dig såå fin du är.I dag tog Emmy ett tufft beslut Chippie ska flytta!Jag har väntat på att hon själv skulle inse att hon inte har tiden.Ser på henne hur hon mår,mycket tankar å funderingar,tårar...Fy jag kan knappt tänka på det jag heller!Vi va dit i dag hon va såå gosig är hon ju alltid precis som hon kände på sig.Ja tårar kmr det bli ett moget beslut kan jag tycka även om de svider i hjärtat!Jag klarar henne inte ensam på heltid finns inte en chans:(Hade jag hade vi behållt henne men de kräver för mycket!Tid man behöver tid.
Annars haft en kanon dag jobbat jobbat å jobbat!I.m kväll bara sen ledig 4 dagar!Åh de ska jag vårda rejält:)
Tack för i dag Karin för en trevlans stund på Vallonen.
Åh jag tog oxå ett bra beslut i dag,känns skönt man måste bara inse vissa saker själv allt har som sagt sin tid always:)
Ha en fin kväll alla:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar