lördag 8 september 2012

Home again:)

Ja jösses de blev över ett dygn på jobbet,eller iaf över ett dygn hemifrån:)Skönt åh va hemma igen.
Gårdagen va som ett minne ett levande.Strosade på Västerås gator å kolla,åt en härlig lunch med ett väldigt trevligt sällskap.När nått är roligt går tiden alltid för fort.Tack för du kom å tack för du såg till jag anlände i tid till jobbet:)Väldigt nöjd med gårdagen.För att inte tala om vädret gjorde nog mycket!
Sen då jobbade å sov kvar där för Emmy skulle ha taco gäster med övernattning:)Så jag offrade mig.
Å i dag kom snälla Sofia å hämtade mig vad gjorde jag utan dig min fina vän:)
Eller utan er alla mina underbara vänner ni är de bästa som finns!
Nu återstår morgon dag å jobb å sen 4 dagar till sen såå är de ledigt behövs nu:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar