lördag 22 september 2012

Grymt:)

Livet är verkligen som en laburint med massa olika vägar wow!Vilken väg ska man gå för att komma rätt.Tror man inte ska välja någon bara typ följa stigen å se vart den leder.Jösses nu blev de förvirrat.Såå känns de nuu lite faktiskt.El inte förvirrat rätt stabilt el not.
Haft en grym dag på jobbet med mina bästa alla skulle ha ett sånt jobb då skulle ni må:)
Ja livet är rätt grymt med många gilla saker:)Jag lever här å nu:)Å något som egentligen strider emot allt jag trott på...Ja de är konstigt,men som de är livet har sin gång bara hänga med på livets resa.
I dag är jag stark man får se det såå livet kan förändras i ett ögonblick,från de bättre el till de sämre.Jag är på väg uppåt å inget stoppar mig nu jag ,dessvärre lever jag inte som jag lär.I dag är i dag å i morgon i.m.
Fortfarande fina underbara människor i mitt liv gör mitt ego till WOW!Ja kan tycka själv jag är värd det:)
Fin fortsatt kväll till er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar