tisdag 25 september 2012

Massa energi men dåligt med sömn:)

Ja såå är det.Natten gick ju galant.Ovanligt pigg har jag varit knappt såå jag förstod det själv hur det va möjligt.
Väl hemma ef stall somnade jag rätt fort.Men vaknade av telefon fastän jag stängt av ljudet såå förbannat lättväckt ibland:(Men lite tur då för Sandra kunde klippa mig då hon ej kunde Torsdag som vi bestämt.Så upp ur sängen innan tolv:)Å i väg.Lyx med egen frisör du e snäll du tack:)
Sen bar det i väg till fina vännen Linda på kaffe sååå mysigt.Ogillar när de går långt emellan ggr.
Väl hemma upp speedad t max till stallet sen hem å greja lite.Såå kmr nog somna ovaggat i afton:)
Jobbar 2 dagar för att sedan vara ledig 5 dar jähej:)Man behöver vara ledig ibland med hur ska man annars ooooorka:)
Livet är som en stadig puls just nu må de hålla i sig:)Å med Mina å Soffan de är nedräkning nu toooo Thailand:):)Brudar vi är snart där:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar