torsdag 6 september 2012

Lika barn lika bäst!

Kvällens undringar,men visst ligger det väl någon sanningen i det.Jag tror de kan vara sååå!I många fall man dras till till likasinnande.Kanske omedvetet vad vet jag men nog är det sååå.Tror på gott i många fall men på ont i många.Alla säger eller nu ljuger ja inte att de är bra att träffa någon som är likasinnad,men jag tror mera på att olikheter kan få en att komplettera de man saknar.Åh då pratar jag både kärlek å vänskap!Man stärker upp i både relationer å vänskap de man saknar å kompletterar varann.Olikheter blir till likheter eller är det mera att man förstår varann bättre.Växer ihop.Visst har vi alla en själsfriende någonstans.Jag vet precis som ni.
Åh det bästa är att om man försöker förstå människor i stället för att döma,försöka förstå,fel,brister,alla är olika,vem har rätt att döma egentligen inte jag...Inte du inte någon.Man lär tänka,jag tror att allt som sker oavsett vad har en mening.Alla har vi olika öden,olika barndomar vad vet man om människor å ibland blir livet såå fel,folk pratar tror sig förstå ingen gör!Vem vet vad som sker egentligen ibland folk tror sig veta.
Vet ni lär känna människor innan ni pratar,allt har en bakgrund å vet ni det bästa av allt,de är aldrig ens fel att två träter,även om många handlingar folk gör är fel....Så ligger en bakgrund.Från att vänner/par har älskat varann delat allt såå faller allt som ett korthus...en gång fanns nått som höll samman de huset tänk på det.
Respekt till folket å kärlek till er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar