lördag 15 september 2012

Glädje å funderingar:)

Eller ska man släppa funderingarna å bara låta allt ha sin tid.Man vet verkligen vem man kan lite på.
Hade en helt underbar Fredag kväll,vin,film å godis å trevligt sällskap:)Du gjorde min kväll.Du lyssnar på vad jag säger du förstår mig fastän vi talar långt ifrån samma språk.Vi är totalt från olika världar såå kan man se det.Verkligen olika.Ändå talar vi helt samma språk,jag vet vad du ska säga innan du ens har sagt det konstigt.
Du tar mig verkligen med silkes handskar på:)Nått jag inte är van med....Du bara finns,du frågar du bryr dig å du finns.En vänskap som blivit djupare såå ser jag det:)Härligt du finns å skönt ha dig lite på avstånd,jag behöver distansen till dig för att kunna se klart.Tror de är lite lika me dig:)
I dag blir det lite kaffe med fina Ewa-Lena å hämta Kipper från Fagersta tack Soooofia:)
Sen i kväll blir de vänner de får en flytande alltid:):)
Kram på er ha en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar