torsdag 30 augusti 2012

Alla goda ting e 3:)

Ja ibland kan de nog va såå iaf!Fast jag har nog mera än 3 goda ting i mitt liv:)Fast jag har 3 saker som jag ser jätte mycket fram emot:)Agendan är full som vanligt.Men ska jobba mycket helger nu framöver gör mig gott.
Klev ju av jouren i morse,tog en lång härlig promenad med Sandra,fy hon tycker jag är upptagen som aldrig har tid att ses:(Men de har ju blivit annat nu då man börjat jobba.Jag vet vi måste återgå till våra vecko promenader,min fina vän alla år av vänskap:)
Sen gjorde jag som ungdomarna hade några hemma i morse tog min bok å la mig å somnade såå skönt.
Sen har vi gjort Avesta jag å brudarna å Soffan såå klart:)
Väl hemma åkte jag till stallet å tog lite tid med Chippan:)Av vår förvåning så möttes vi av 2 lösa baggar hehe:)Jämt e de på rymmen å de är ju som små ponny,s juh.De blängde storögt på mig,haha blev inte rädd förrän de började röra sig:)
Skulle ju ha ridit i dag med Heidi men vädret vart ju inte de bästa som jag hade längtat....
Ja å i.m är det hälg igen,jag inleder den med att jobba kväll Fredag å Lördag:)En bra start på helgen:)
På Lördag ska jag besöka Brukshotellet va nog snart ett år sedan nu:)Sist jag va där hade jag ett enormt möte:)De mötet glömmer jag aldrig å du är fortfarande kvar i mitt liv:)Som du lovade:)
Ha en fin kväll alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar