onsdag 1 augusti 2012

Life is good:)

I dag är såå i.m nya funderingar.Någon lättade sitt hjärta i dag tack för du gjorde,klart jag alltid kmr behålla dig som vän finaste du:)I.m får vi skvallra de har jag saknat!
Ja för övrigt då sov bara halva f.m i.m bitti ska jag upp tidigt då jag e på jobbet får ställa dubbla klockor!
I dag har dagens tankar varit en riktig MAN hur är han å hur ska han vara????Vad ska man ta å inte,finns idealen mannen eller inbillar jag mig bara han finns.Hur ska han vara då snygg?Trygg,rik?Fattig?Ödmjuk?Romantisk?Alltid finnas vid min sida....Nej klart han inte finns drömma får man.
Det spelar faktiskt ingen roll,allt avgörs på mindre en 1 minut:)I alla fall för mig!
För mig spelar allt det där absolut ingen roll.Men gärna ödmjuk å finnas vid min sida är jag nöjd!De är viktigt att finnas både då jag är glad å ledsen:)Å ha humor är viktigt:)De är viktigt allt annat är rätt oväsentligt.Åh han ska få mig le då jag tänker på han är viktigt:)Åh att han ägnar mig en tanke emellan åt!
Ärlig framför allt är viktigt.Antingen är jag sån eller jag är det jag tror på kärlek vid första ögonkastet även om många inte gör.Förvisso händer det kanske en gång i ens liv men ändå:)Man möter folk hela tiden,men när någon verkligen stannar,finns,ska ingenstans...Som du sagt hela tiden då imponeras jag såååå väldigt!För mig är du trygg å en helt fantastiskt människa:)Åh de gör mig såå gott du finns de vet du:)Å jag behöver inte nämna några namn:)Jag vet att du vet!Vi delade det mesta direkt å gör ännu:)Sträck på dig vi är bäst:):)En sån underbar vän som dig skulle alla ha:)Glad du är min å alltid finns:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar