tisdag 31 juli 2012

Man landar fort :)

Då va de bara detta med sömnen då.Jössesva uppe till 04,00 i morse el långt över.Film på film men inge trött.Slutade med en massa skruvande i sängen:(Då¨ska de funderas på allt inpå små timmarna.Man vänder väl tillbaka dygnen igen,klart det lätt blir såå naturligt ef att ha varit ledig.Minns då vi kom hem från Thailand där pratar vi tidsskillnad,såå då va vi vi åter där igen allt har sin tid jag älskar det:)Ibland gör jag det å bland avskyr jag det!Verkligen avskyr men men man kan inte påverka allt!
Dagen resulterade i en sovmorgon till 12 suck:(Sen blev de promenad med bästa Sandra som verkligen lider av tidsbrist:)Men i dag såå fick hon träffa mig å jag henne:)
Emmy va hem å vände lite i dag å:)Hon har ridit i dag å jag ska börja på Torsdag,men jösses de är en stor häst vår fina Chippan:)Eftersom Emmy är i sin tonår nu såå har hästen blivit mindre riden..Å eftersom vi verkligen vill ha henne kvar såå får jag ta upp ridningen.Jag älskar ju rida de är en frihetskänsla:)
Jobb dag två har gått som på räls,älskar mitt jobb en del av mig.
Åh jag saknar mina vänner enormt snart helg såå förstår dig Sooooofia du saknas mig mig vi är ju som gifta ju:)
För övrigt är det skönt med rutiner igen man landar i vardagen:)

1 kommentar: