måndag 30 juli 2012

Semestern är officiellt över nu!

Ja såå är det.I dag värmdes mitt hjärta av kramar då man kom:)Bästa jobbet har saknat det:)
Hade även en trevlig Lördags kväll då vi hamnade på fest:)Har umgåtts såå mycket nu såå ensamheten kmr göra mig sjuk....
Söndagen då sista semester dagen drog vi ut till stugan,jag å Soffan å ungdomarna:)Blev grillat å kortspel:)Fasiken man laddar på bra med energi där ute.
Jag är super nöjd med min semster trots dåligt väder har den gett mig otroligt mycket att minnas på många vis.
Är rätt såå överens med mina funderingar å beslut nu gäller bara göra de som är det rätta,dags att klippa vissa band.Att vara snäll är otroligt bra men inte kanske till vilket pris som helst.
För övrigt såå jobbar jag kort vecka en kväll i.m sen en jour på Onsdag sen lång ledig:)Lite lyx är ju fördelen med att lägga sitt eget schema. Man softar in sakta men säkert tillbaka till verkligheten,Samma som besluten man tar man ska skynda långsamt med de mesta.Jag är stark jag vet vad jag vill med livet.
För övrigt borde man väl leva på näringsdryck nu ett par veckor,semestern har satt sina kilon:)Ja ja.
Någon jag känner va rätt slut ef helgen men trodde vi tillhörde eliten A:)Hehe hoppas du mått bättre i dag vet jag du har:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar