torsdag 12 juli 2012

Livsöden:)

Har nog varit mina funderingar ett par dagar,alla har vi olika jag vet.Men fattar iaf inte vartifrån människor får sin styrka ibland...Man får den väl för man måste men de är för mig obegripligt iaf!Brukar ta fram de när jag är lost i mina tankar åh då jag vet att männikor jag känner gått igenom för mig helt ofattbara saker...De får mig stark igen då.Dagarna i Billsjön har gjort underverk.Vakna upp att se skogen.Skogsvägar en liten sjö att bada i:)Grillat,spelat kort,pratat om livet haft mina vänner nära helt underbart.Hemma i dag å måste säga att jag längtar såå tillbaka:)Såå i.m åker vi igen:)
Åh att ungdomarna ville med.Tror Emmy skulle bli för rastlös där ute.Men jag älskar att vara där i den lilla röda stugan med vita knutar.Såå enkelt dock finns inget varmvatten men sjön finns juh,åh jag som e badkruka fick trotsa vädret å bada iaf.
Man får tänka såhär att de mesta går att laga,en trasig själ visst,men såren läker olika länge åh bör såå få,för att man lär lära sig att allt har sin tid:)Thats life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar