torsdag 19 juli 2012

Dagen till ända:)

Ja men även i dag sov jag lääänge.Jag känner mig utvilad till max,nästintill förslappad.Vaknade i morse å inga barn hemma de är tomt....Ni är saknade kidzen.
Har fikat med Sara i dag de va på tiiiiden:)Åh jag kände hur HON sparkade där inne i dag,vilken härlig känsla den hade jag nästan glömt.10 veckor kvar nu till b.f ska bli såå kul:)Har ju lilla Nobis med goa de små.Något gjorde mig rätt irri i dag på kvällen nu när jag va å handlade faktiskt.De som verkligen kämpar för att få barn som inte kan adopterar ju,massa ska de utsättas för å kollas vilket är bra.Men sen att vem som kan skaffa barn å hur många som helst får mig undra:(Såg en Mamma i dag tror hon har en 8 barn,hade nog 5 med sig,å de såg du ut hur som har alltid varit såå.Vrf ska man då ha såå många barn gör mig upprörd!
Nog om de fick spela golf i dag:)Å jag vann:)Vi trotsade regnet som gav sig å hann spela hääärligt.
Ja å i morgon skulle vi till stugan men blir grillat å bastu i Soffans Mammas hus i stället:)Blir skönt komma bort en hel mil:)
Sen hem på Lördag då blir de en dag med helt andra planer:)
Hade tänkt åkt till Mamma nu men behöver nog träna på bara vara hehe:)
Somnade ef fyra i morse...somnade vid två först vaknade av mobilen....vrf är det alltid såå att sanningen kmr fram på fyllan....
Å förresten A gick det rätt kasst på golfen men jag hinner nog bli proffs:)
Ha en fiin kväll alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar