fredag 13 juli 2012

Rastlös å energilös!

Sååå känns de första veckans semester å redan såå.Jösses hur ska detta sluta.Åh kanske inte konstigt heller då barnen knappt har tid,de har ju sitt hela tiden,känner mig obehövd.Ändå lär man juh bara gilla läget såå här det blir.Vädret gör inte såå de piggar upp heller,men luften på landet den är mys.I.m kmr många fina vänner å barn dit ut,då blir det grillat,bad å lite fiske såå i.m kmr jag vara på topp:)
Ändå är det väl just detta jag behöver lite avkoppling:)Man är inte van man är van livet går i en jäkla fart,Just nu känns de mesta rätt ja jag vet inte....Känner mig inte osocial men rätt off å de ligger nog mycket till det.Svackor i livet det går upp å ner blir man någonsin nöjd aldrig till 100%.Åh sovit enormt dåligt i natt gick bara inte,låg å funderade på massa saker men de är såå typiskt mig.Så nu får jag plocka fram mina livsöden igen å tänka om:)Åh sen att man ibland är för snäll är inte alltid på gott,Jag lär lära om lite där...
Ja ja snart drar vi till stugan iaf där får man tid att bara vara:):)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar