måndag 23 juli 2012

Mamma 63 i dag:)

Ja man har då hunnit mycket trots att jag va uppe sent,men uppe i skaplig tid.Hade ju lovat fina Sara komma på kaffe å såå blev det:)Åh med fick jag Hanna å:)
Sen ner till Mamma å där fick jag lite mat hon tycker jag har tunna ur hehe,är väl inte möjligt,iofs så slarvar jag med maten när jag inte har barnen men äter nog upp mig:)Finns ju att ta av.
Sen va jag ner å fira bästa Mamma med sång å paket såå klart.
Sen ville tjejerna till Avesta såå hunnit med det oxå:)Alla nöjda Mamma Malin med.
Nu blir de mys kväll med Soffan ska njutas på sin sista semester vecka:)Hittade Carola Dvd som jag fick av Mamma i jul:)
I dag har jag återigen förvånas över nått men bara till det posetiva.
Hoppas att du får en fin fortsatt dag Mamma älskar dig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar