fredag 6 juli 2012

Att vara en riktig vän:)

Ja ser mig själv som en sådan.I dag har de varit en dag med blandat kompott:)I morse va min chef upp på jobbet å tala lite innan jag skulle hem:)Hon tyckte jag såg trött ut å visst är jag.Sover aldrig i vanliga fall då jag haft jouren sover ju hur bra som helst på jobbet juh!Men nu har jag kommit hem å i stort sett bara sovit för att sedan vara redo igen:)Men nu såå sista natten å semester du välkomnas mig såå innerligt!Pratade med en väldigt fin vän under fm ja du gumman vuxna människor,what to say!Jag finns alltid vet du.
Andra vänner pratar om andra saker,jag med om massa å allt alltid:)
Har bra dagar nu:)
Dagen till ära är jag glad för två av mina vänner Grattis Ewa å Håkan till er förlovning!Å en annan vän har gått å stadgat sig håller alla tummar för dig Thomas är du såå värd,vet ju dina värderingar:)
Ja å i.m då den efterlängtade tjej träffen:)Mysigt,mysigt mysigt!
Sen är det semester å Anders min golf bana vid mig har öppnat kmr köra hårt vet du:):)Ja han är nämd emellan åt A alltså inte konstigt en helt underbar människa med hjärtat på rätt plats alltid nära:)
Nog om de se om de blir blandad kompott av skratt å gråt i.m rädd för de,å det bästa att de känns inte som de va lång tid emellan man kmr ihåg sig som ung direkt:)
Det kallar jag vänskap genom åren ses i.m brudar:)
Ha en fiiin kväll alla kramar!

1 kommentar:

  1. Ja du den finaste av alla är, o ha en trevlig semester nu lova det.

    SvaraRadera