lördag 7 juli 2012

Semester då rå:)

Ordet semester känn på de.Vad innebär det egentligen?För många tid att vara,inga måsten de kallas semester.Ta dagen som den kmr,tid att bara vara.Medans andra har full uppstyrd agenda:)Alla är vi olika.När mina barn va mindre va de ju såå.Alltid full fart till olika resmål.De har ju sett mycket både i Sverige å utomlands.Mitt bästa sommarminne med barnen är nog Öland hos min moster å Danmark å Legoland:)Nu har jag inga sådana måsten.Tid att kunna vara JAG!Inte bara Mamma utan Mallan:)
Barnen har ju varit med till Ullared,Emmy har hunnit Gröna Lund,Hanna ska snart bli takläggare.Ja tiden va det juh med.De åker med sin Pappa å sambo till Liseberg med.Så kan tycka att de räcker:)
Jag å Soffan å de äldsta tonåringarna åker till Åland blir min semester.Åh Billsjön snart Måndag vara några dagar de blir härligt det.Hundvakt en stund åt Ewa.s vovvar på Tisdag är nog enda måstet jag har:)
Lördag du e kommen jag har sol i sinnet,back on track again:)
Puss å Kram på er!
P.s För er som fortfarande jobbar,er tid kmr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar