söndag 1 juli 2012

Jag lär förlika mig med tanken:)

Orkar inte ha de såhär jag lär prata med någon som kan få mig att hitta en ny väg!Sorg tar tid å gör ont.I går 50 års fest alla fina med vart väl för mycket då du saknades....Jag vet ju de är  5 år men kan inte förlika mig med tanken på de....Men senaste åren i mitt liv har varit sorg på olika vis över olika saker,åh jag finns alltid för alla,kanske varav jag glömmer hur jag mår....
Jag höll iaf talet,jag va den enda som gjorde:):)Åh de är jag då stolt över iaf!
Hur som helst slutade jag kvällen vid din grav...Tack snälla Johan för du följde med.Åh tack snälla Anders för du ringde upp,för att du finns å bryr dig å försöker förstå mig alltid.Betyder såå enormt mycket!
Åh tusen tack Rosie för god mat å en härlig fest du är en underbar människa du på alla vis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar