onsdag 18 juli 2012

Känner mig lite alena...

Mm vaknade i  morse el under fm,ställer klockan såå ja inte sover bort halva dagen.Har ju en lika trött hund som gärna har ryggläge lääänge de gillas.Vaknade av mobilen,Hanni ringde,hade bränt sig på spisen:(Så bad henne komma hit såå Mamma fick titta,å ha på lite kylbalsam.Sedan drog vi till Laggarbo på kaffe:)Konstigt hon är där när jag e van ha henne hemma jämt.Men bra hon får lite egentid med sin pappa då det bara är hon å han som jobbar.Även om hon inte delar samma saker med honom såå är de ändå bra de får egentid.
Sen ringde Emmy som sov borta i natt,ja hon skulle minsann till Lovisas sommarstuga tills Fredag,men jösses nu blev jag ju helt solo.
Så bestämde mig för att spela lite golf med ungdomarna,å tro då att banan va stängd p.g.a regn:(Jo men visst ändå har det varit uppehåll sen 17 tiden gah:(Jäkla Norberg va min tanke bra utbud!
Jaja fick iaf förmånen ha 3 18 åringar hemma ett par timmar,tid att prata å bara vara,Skönt höra deras tankar å funderingar:)
Blev ensam emot kvällen efter en öl hade rastlösheten kommit såå nu har jag städat lite igen:)Alltid varit mycket för det å heminredning,har tappat det lite nu dock.
Ser fram emot i.m för då kmr Soffan å då jäklar ska de vara öppet annars blir jag,lugn å fin men bör ligga i träningen.Semestern fortsätter ändå skönt bara vara,Om en vecka åker ett glatt gäng iaf till Åland:)Ovanligt va:)
Jaja man lever ett liv såå länge man har roligt såå vrf undra,Ha en fin fortsatt kväll alla:)
Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar