tisdag 3 juli 2012

En mycket bättre dag:)

Fastän jag somnade sent i.g då Fellan å Emmy va ute å nattsudda:)Ja de barnen de kan de:)De går liksom inte sova då de inte är på plats de bara är såå.
vaknade inte alltför sent å tyckte dagen i dag va okej,kanske va de solen:)Som DU messa att den gick upp i dag trots alla motgångar,du vet du vad som gör mig glad:)Att du finns å stannar betyder såå enormt.Men tror nog du vet det!
Hann med lite hemma å även äta med barnen eller iaf Hanna:)Då Emmy å Fellan drog till Kärrgruvan.Man får glädjas åt att se de ibland iaf.
Å i.m ja då kmr jag hem till en blivande 18 åring,dagen för 18 år sedan gjorde mig till den lyckligaste Mamman i världen:)Då föddes du Hanna Helena Felice:)2940gr 47 cm lång 20,10 på Västerås Lasarett.Jag minns de som igår.I.m hjärtat är din dag den firar vi hos din Pappa med Mormor å vänner å du får sol på din dag precis som den dagen du föddes.jag glädjs åt det nu:)Vet hur mycket du längtat att få fylla just 18!Känns ju som i.g då jag fick dig,å såå vuxen du blivit i ditt sätt att vara.Fina gumman sjunger för dig i.m då jag kmr från jobbet i.m är din dag då ska vi vara glada:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar