söndag 15 juli 2012

Semestern fortsätter...

Vecka två å regnet bara fortsätter,rätt ledsamt faktiskt.Åh att kommit hem igen för att tillbringa hela veckan hemma it really sucks:(Ska försöka ta mig å hälsa på papsen iaf:)
Vi har det verkligen bra där ute.I.g bastades de å grillades å kvällsbadades.Ja fick ju med mig Emmy å hon trivdes.Satt i morse å log för mig själv av fågelkvittret:)Stillheten ja de är såå fint där.Inte konstigt man blir lite off då man väl e hemma igen.Ja är väl lite off ändå.Vissa dagar är det på topp andra inte.
MM skulle fått främmande i dag i några dagar,men sa i från i sista sekund.Svårt de där då de känns som om de är mig du vill landa hos när livet är tungrott,såå har de varit hela tiden.Du säger det inte är såå men jag vet att du kopplar av här.Hos mig kan du bara vara DU.
Så nu e man alena Emmy ute,Hanna ska bo hos sin pappa för nu börjar livet som Takläggare på Seco i.m:)
Varit å flyttat Chippan i dag med nu hoppas vi de får stå där.
Annars är livet som vanligt med de mesta:)En ny dag i.m å oavsett om de regnar försöker jag ha sol i sinnet:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar