söndag 22 juli 2012

En vecka återstår:)

Ja denna semester gick fort.Men nu har jag juh faktiskt en vecka kvar,sen på gott å ont hamnar man i verkligheten igen vilket jag faktiskt ser lite fram emot igen.Visst är det toppen bara ta dagen som den kmr men jag blir lätt rastlös om de inte händer nå.....Snart Onsdag iaf å kryssning ska bli kul:)
Ja dagen i.g va seg men jag kom igång.Skulle ju gått till Emma på vin kväll men hon blev sen hem,så hamnade hos Fredik på vin:)Kaffe va de ju sagt,så vi körde ballkong häng å pratade livet:)En trevlig kväll.
I dag har jag varit seg men dock hos Mamma på pizza:)Lasse har ju sin dotter med familj här de har nog åkt en 70 mil:)Deras första besök i Sverige:)de va överväldiga av att allt är såå billigt:)Kul att träffa de igen va nog 6 år sedan sist tror jag.
Å i.m är ingen vanlig dag då fyller Mamma år:)Så de blir dit i.m igen men på tårta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar