torsdag 5 juli 2012

Förtroenden:)

Har slagit mig mycket,att man inte säger vad som till vem som,man bör inte heller.Någon som haft mitt fulla förtroende har verkligen bevisat nu att du är en osann en såå kan jag säga.Vi har delat tankar,funderingar,haft nått på g fastän de är ett tag sen.Du stannade kvar i mitt liv som min vän,så mycket jag lyssnat,å varit ett stöd för dig såå gör du såhär.Hade föredragit sanningen men ändå håller du fast vid att du inte ljuger.Du förtjänar inte min vänskap mera.Dags att stå på egna ben,du kmr garanterat sakna höras med mig,men jag släpper dig är såå jäkla arg på dig nu.Inte besviken mest förbannad.
Kan vara bra kanske det jag behövde nu,lite  i mitt liv.Jag tar inte sånt.Människor som finns kvar i mitt liv är de jag litar på å bryr mig om:)Vårda vårda gäller.De som är ödmjuka å starka finns kvar de är få.De som rest sig efter nedgångar å ändå är ödmjuka imponeras jag av:)
Snart semester de behövs nu:)Vi åker ut till Billsjön Soffans sommarstuga några dagar nästa vecka:)Åh jag hoppas på sol sol ligga på gräsmattan å bara vara,kan jag det förresten med min rastlösa själ:)Joo jag kan:)
Å egentligen skulle jag seriöst behöva ligga i med golfen:)Blir ju en runda på Lördag,Mamma kom ihåg att du oxå kan bli med:)Sen blir de bästa brudarna,vad vore livet utan barndomsvänner,där pratar vi minnen även om jag glömt många hehe:)
Men ni vet tjejer jag bara ler å håller med;)Thats me always:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar