lördag 21 juli 2012

Alltid såå trevligt:)

Ja vi trotsade regnet i.g å körde grillfest hos Ewa å Håkan:)Tack för det grillmästarn:)Såå skönt Håkan styr grillen å vi bara sitter å myser allt i sin ordning:)YES!
Saknade några i.g men de är ju såå när man kmr på en ide sådär spontant men kul hade vi:)
Nu går man snart in på sista semester veckan då jösses vad veckorna har gått fort.Å i dag har de varit en låång dag,blev väckt av Mamma vid 12:)Då klev hon in å såg så förvånad ut vi sov:)Ja hela dagen har varit seg,tog mig iaf ner till Laggarbo på lite kaffe men innan jag kom såå långt.Ja barnen är ju där såå då får man gå dit får man träffa de lite iaf:)
Har även varit upp till Ewa å Håkan å döm om min förvåning att Åhman satt med en öl då jag kom:)Otippat!Men helt rätta takter:)
Jag tänker om en stund förflytta mig till Emma på lite vin å skitsnack:)
Ha en fiin Lördag kväll där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar