tisdag 24 juli 2012

Pappa Jag älskar dig:)

Ja i dag va det då alltså dags,jag åkte till min Pappa:)Va 1 år sen sist vi sågs,midsommardagen förra året,på din 70 årsdag.Innan de va det 16 år sedan vi sågs.Kollade våra likheter i dag,vi är lika på många vis i både utseende å sätt att vara.Har ärvt mina bruna ögon av dig,fastän tycker dina har mist sin glans dock lite...Men i dag va de såå naturligt kliva in,å stoora kramen.Det som varit har varit,bättre sent än aldrig kan jag tycka.Åh du levde upp i dag,jag med:)Blev kvar över två timmar:)Hade du fått bestämt hade jag nog sovit över:)Nej då:)Vi pratade minnen från jag va liten,av mina barn har du ju inte såå mycket minnen då du missat alla år.
Nästa gång jag hälsar på ska vi åka till skjutbanan,då dit stora intresse är just vapen:)Klart vi ska göra de.Att få ha kontakt med dig igen betyder såå mycket för mig.Åren som gått har gjort dig stark,å du har insett att livet är för kort för att vara utan dina barn.Du hade massa kort på oss å dina barnbarn.Jösses vad har du gjort alla år utan oss.Gläds såå enormt att ha dig vid min sida igen,min älskade Pappa:)Nu har jag dig å Mamma vid min sida å där kmr ni finnas,med all min kärlek såå glad ni finns;)
Å Pappa jag fixar Åland är ju bara ett dygn ringer när jag e hemma,de oroade dig,känns skönt att du bryr dig å finns,tror du alltid gjort fastän åren gått men bara vara för stolt:)
Mitt hjärta har ro för mig är det stort att kunna åka de få milen till dig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar