tisdag 17 juli 2012

Inte lika rastlös i dag...

Kan ju vara skönt.Vaknade av att Ewa ringde vid halv elva,jag somnade om.Tar igen allt jag missat sovit nu.Jag e ju egentligen kvällsmänniska i massor men då man jobbar lär man ju dessvärre begränsa sig.
Skulle gått till mamma på dagen men sen kom jag på att de är bättre ta det på kvällen då jag vet hur seg jag e.Såå hörde fina Desse av sig:)Jag har många barn jag:)Ville vi skulle ses på kaffe,men de blev ner till Laggarbo å Hanna i stället vi gick hon e tok saknad!Å Desse tack för rosorna de värmde:)Alltså gör jag nå bra genom att bara finnas tusen tack.
Åh tack Sofia för det fina messet i.g kväll de ska jag aldrig radera,om de inte varit såå många rader hade jag kunnat tattuera in det som ett minne:)Bra du påminner mig det jag försöker lära dig.Att vara snäll är bra till en viss gräns.Jag vet det nu man lär sig.Som sagt man vet vilka som ständigt står kvar,Må bra kontot du vet Anders,vet vi allt om:)
Träffat Mamma i dag med jösses va 2 veckor sedan sist såå de va ju sååå mysigt lilla Mamma vad vore livet utan dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar