måndag 16 juli 2012

Vissa förstår bättre än andra....

Vad det än gäller såå är det såå och kmr nog alltid vara såå.Vissa saker i livet lär man ta sig igenom för att förstå den.Medans andra saker lär man nog själv uppleva för att förstå.Samma som med människor hur man upplever de.De är inte såå konstigt man känner direkt om de finns samhörighet,oavsett om de gäller en vän el kärlek, såå känns det å finns.Man vet vilka man kan lita på vilka som alltid står kvar.Ytliga vänner har ingen plats i mitt liv såå är det.
Startade även denna dagen med sovmorgon:)Både på gott å ont...Sen i väg till mina favoriter,Leon,Nova å Emlan:)Leon är i trots åldern nu men har oftast de bästa sidorna då jag kmr:)Lilla Nobis som Leon kallar henne,hon växer nog mest på längden.Härliga barn tur ni finns i mitt liv.
Ja för Hanna bor ju nu hos sin pappa tillfälligt å gahhhh vad det är tomt gått en natt:(
Men har ju Emmy,s Fellan hon har ju t.o.m egen tandborste här hehe såå hon har i stort sett flyttat in:)
Vad gör det de rör på sig jag behöver det,ogillar ju ensamheten....får mig fundera på såå mycket.Varav jag längtar tills på Fredag då bär det av till stugan om såå för en natt såå ska vi  dit,där mår jag o sover toppen:)Underbara fina Billsjön.
Å inte har jag fixat någon tv kabel som Poppe bet av funkar får såå mycket annat gjort å film på kvällarna:)Ska fixa det när jag får orken:)Ingen panik å böcker i massor har jag ju såååå jag klarar mig fiiint:)
Ha en fin kväll hejpa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar