fredag 29 juni 2012

Jag vet jag jämt tar upp det.Men min Mamma är speciell,säkert som andra Mammor.Eller uppskattar jag dig mera nu då jag blivit äldre?Allt du gått igenom med mig.Mina ungdomsår va inte att leka med alls.Ungdomskärlek å en enorm sorg höll på att sluta i tragedi:(.Alkohol,resor till Falun....listan kan göras lång jag brydde mig nada!Jag gjorde revolt med besked.Många ggr fick du hämta mig mitt i natten,sitta uppe å ständigt oroa dig!Lite av de har jag fått tillbaka nu då jag själv är tonårs mamma,även om min resa genom livet va fan såå mycket värre.Livet har präglats av många sorger men jag står upp i dag å mycket tack varit att du alltid funnits,även om många mil ifrån vet jag alltid vart du finns:)
Ville bara säga att jag är såå glad att ha dig nära nu över sommaren,då vi kan prata om allt:)Sånt Mammor är till för.
För världen är du någon för mig är du ALLT.Jag älskar dig Mamma alla dagar med dig!
Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar