måndag 18 juni 2012

Rastlös i funderingarnas värld!

Varför kan man inte bara njuta å vara ledig.Ta sig en rejäl sovmorgon gå i pyamas halva dagen,bara vara.Sitta med sitt kaffe halva f.m å göra just nada!Nej inte Mallan heller de går fasiken inte.Ledig å fullt på agendan:)Ja kanske mår jag som mår som bäst då vad vet jag.Jag önskar jag inte funderade såå mycket borde ju vara nöjd nu med mitt liv,ändå ska de ständigt funderas.Har nått ogjort i mitt liv,tror att de kmr lägga sig lite efter det.Eller såå faller man handlöst.Vissa dagar skulle jag bara vilja vara jag å ensam,medans vissa dagar vill jag helst ha alla vänner nära.Kanske för de står mig såå nära.Jag vill såå gärna lita på alla men vet att det för mig är en omöjlighet.Det tar inte tid att lära känna mig men att få mitt fulla förtroende å tillit tar tid!Allt har sin tid säger det,ibland undrar jag om det verkligen har!I mitt i allt detta vet jag att jag inte är ensam om att ha det såå.... Jag är ju känslomänniska kanske tar det hårdare på mig,kanske man skulle bli lite kyligare,men skulle nog inte passa mig. Å allt å inget å alla funderingar,va förbi din grav i dag å Annie,du saknas mig när livet är lite rörigt.Såå är det nått jag förstår Sofia,såå är det saknaden av din Pappa å bästa vän:(Jag finns här dag som natt det vet du,bara ett samtal bort eller 1 mil ifrån.Saknaden av någon som lämnat blir som störst när man vet de är förlorat för alltid. Ullared närmar sig det glädjer mig iaf,För stunden.Ibland krävs inte mycket för att man ska må bra,en liten gest räcker,en tanke ett ord,en kram såå långt det kan räcka. Kram alla fina:) Å A jag håller fast vid att eliten är vi:)Inget snack:)Vi vet vad det handlar om varav vi förstår varann såå bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar