onsdag 13 juni 2012

Trötter...

MM såå kan de bli när man ska upp i ottan:)El nä inte riktigt men nästan iaf!Jag hade ju lovat Sandra promenad 07,30 åh såå blev de:)Jag höll tiden kors:)Tror hon va lite imponerad iaf!Sen blev de kaffe å lite klippning.Funderar på att klippa av de mera tål att tänkas på,ändå blir jag dock emellan åt sugen på hårförlägningen,thats me:)Går inte ihop jag VEET!Å såå kmr värmen å då blir det varmt å ja ni.Blir man någonsin nöjd:( Möte i dag sen fikat å fikat å fikat.Såå känns de såå typiskt då man jobbar,kan man ha det som ursäkt....:)jag kan iaf! ja i.m smäller det Skolavslutning:)Jag kmr säkert gråta....de är ju sååå fint.Sen blir det fika på Laggarbo med massa onyttigt säkerligen,åh för att avsluta dagen sen hos Mamma med förhoppningsvis båda barnen på grillning:) Sedan bara hem i.m å ladda för tre intensiva arbetsdagar:)Jag gör en arbetsvecka typ på en helg ja såå kan de bli,då jag tänker på de längtar jag såå oerhört till midsommar å lite ledigt iaf:)jag reder mig.I brist på annat kan jag ju lika bra jobba för där trivs jag juh.Hemma sover inte barnen såå är det ute å ensam blir man:(På jobbet finns det ju alltid göra å någon att tala hål i huvudet på hehe:) Nej ni mina vänner en jour natt har tagit sig vid å jag e redan överenergisk,är juh här man ska ha tid att landa.... För övrigt är livet bra kan jag tycka. Ta hand om er alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar