onsdag 20 juni 2012

Man hinner mycket om man vill:):)

Ja såå är det.Tandregleringen i morse,trötta tjejer som hade natt häng i natt,men upp kom de å vi i väg:)Jag tog med det till Donken på väg hem mysigt.Har ju haft extra barn hela veckan:)Som de ska vara då det är sommarlov:)Sen att jag bor såå trångt ja allt löser sig.Vi sover lite hur som vad gör man inte.Även 2 natt gäster i natt. Varit hundvakt till finaste Dalton,hälsat på Mamma fått mat,badat med vovvar å varit full fart,i.m åker vi Ullared:)Ja kör jag fel trots gps ja då jäklar blir det fasiken tåget hem de lovar jag.Så kul Hanna ska med å sara tack å lov så inte jag bara ska köra:) Det går en vecka å man undrar vad man egentligen handlade där hehe:)Får med alla å umgås en hel dag med mina tjejer å dess vänner som en enda stor familj:)Härligt. Sen blir det midsommar med mina fina vänner dock kmr någon saknas mig,men vi tar igen det sen:)Ska en svensk midsommar,blommor,lekar å förhoppningsvis midsommarstång,dock hoppar jag snapsen:)Kmr bli såå bra iaf:) Nej ska kolla de sista nu såå jag har koll inför morgon dag:) Ha de underbart alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar