söndag 17 juni 2012

Regn å sol å jobb:)

Ja å en morgon då jag vaknade först vid sex,somnade om å vaknade 08,05 jösses!!!Jag började ju liksom jobba 08,00:)Tro jag fick lite halv panik men va rätt snabbt på plats. Tur det inte händer ofta:(Låg å läste sent,Pojken som kallades "DET",läste ut den på 3 dagar.Sen såg jag ju tår film i.g såå känslorna är utan på kroppen nu.Åh nu har jag greppat en annan bok,om övergrepp å pedofili,fy fan man läser å gråter om vart annat,perioder läser jag mycket,får mig släppa mycket annat... Haft en bra dag iaf lite vilse i Sala heja Mallan du kan du!Går ju bra såå länge jag bara ska rakt på inte åt höger å vänster å för mycket rondeller gör mig minst sagt förvirrad! MM såå haft en bra dag:)Å gläds åt mig själv att jag är såå öppen å rak såå slipper jag fundera såå mycket.De närmar sig nu Ullared se om jag ska koppla alla barnen såå jag har koll på dem:)En riktig tjej resa gillas:) Nu längtar jag till semestern även om jag fullständigt älskar mitt jobb:)Bara ett dygns pass återstår av helg jobb men flera pass kvar.Denna vecka blir rätt soft,åh jag hoppas på sol till midsommar,Håkan å Ewa har köpt ny grill som ska invigas på midsommar de blir kanon:)Vi kmr väl vara slitna som ska åka fram å åter till Ullared dagen innan men vad gör det:) Trevlig fortsatt Söndag kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar